奇異恩典




2010/12/18 22:55


                                                               奇異恩典


Amazing grace, how sweet the sound

That saved a wretch like me

I once was lost, but now I'm found

Was blind, but now I see



Twas grace that taught my heart to fear

And grace that fear relieved

How precious did that grace appear

The hour I first believed



Through many dangers, toils, and snares

I have already come

Tis grace has brought me safe thus far

And grace will lead me home



How sweet the name of Jesus sounds

in a believer's ear

It soothes his sorrows, heals his wounds

And drives away his fear



Must Jesus bear the cross alone

And all the world go free

No, there's a cross for everyone

And there's a cross for me.



When we've been here ten thousand years

Bright shining as the sun,

We've no less days to sing God's praise

than when we first begun.


 


雖然我跟上帝不熟~


但聽到如此令人感動的歌詞當下所有一切可以讓人得以救贖~~


然而曾經迷失的自己阿~


否定自己存在意義的自己阿~


載浮載沉於無助的人海裡~


而今祢將我尋回~


重回溫暖的懷抱~


切的一切是何等幸福甘甜>>


得以救贖的我潸然淚下~


我亦將知道只要不將手鬆開~


在祢眼裡我是特別的!!


良善的我更需祢愛的灌溉~賜予我智慧~不再迷網!


而我亦感恩地過著您賜與我美好的每一天


我亦堅強且喜悅地度過人生的每一分鐘


雖然 我居住在一個不算紛擾的城市裡


我的心是安靜的            靜謐的


如果您說~~"親愛的!!妳得走了"


我亦將隨祢而去~


雖然這世上仍有我愛的人與愛我的人



如果祢說: "親愛的!!你得走了!!"


我亦勇敢的隨祢而去


因為 我的靈魂已得到救贖


arrow
arrow
    全站熱搜

    suen7969 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()