You Needed Me ~ 我需要你

分類:多元影音
2012/12/22 12:27

You needed me 我需要你  
Anne Murray 安瑪莉


I cried a tear, you wiped it dry 當我流淚,你將它拭去

I was confused, you cleared my mind 當我感到迷惑,你釐清我的心


I sold my soul, you bought it back for me 當我出賣了靈魂,你為我贖回
And held me up and gave me dignity 並且扶持我,給我尊嚴

Somehow you needed me 畢竟,我需要你



You gave me strength to stand-alone again 你賜給我重新出發的力量

To face the world out on my own again 讓我能夠獨自面對世界

You put me high upon a pedestal 你把我捧上了天
So high that I could almost see eternity 讓我幾乎看見了永恆

You needed me, you needed me我需要你,我需要你


And I can't believe it's you 我無法相信是你

I can't believe it's true 無法相信這是真的

I needed you and you were there 我需要你時,你都在

And I'll never leave 我永遠不會離去

Why should I leave, I'd be a fool 何需離去?像個傻子
Cause I've finally found someone who really cares 因為我終於找到真正關心我的人



You held my hand when it was cold 在寒冷中,你握住我的手

When I was lost you took me home 當我迷失,你指引我歸途

You gave me hope when I was at the end 當我窮途末路,你賜給我希望

And turned my lies back into truth again 將我的謊言再度變成真理
You even called me friend 你甚至仍稱我為朋友


arrow
arrow
    全站熱搜

    suen7969 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()