Five Hundred Miles (500) ~ 離家五百里

2013/01/06 20:41







arrow
arrow
    全站熱搜

    suen7969 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言
    Close

    您尚未登入,將以訪客身份留言。亦可以上方服務帳號登入留言

    請輸入暱稱 ( 最多顯示 6 個中文字元 )

    請輸入標題 ( 最多顯示 9 個中文字元 )

    請輸入內容 ( 最多 140 個中文字元 )

    reload

    請輸入左方認證碼:

    看不懂,換張圖

    請輸入驗證碼




    Five Hundred Miles (500) ~ 離家五百里


    If you miss the train I'm on 如果你沒趕上我搭的這班火車
    You will know that I am gone 你應該知道我已經走了
    You can hear the whistle blow a hundred miles 你可以聽見火車在一百哩外的汽笛聲
    A hundred miles, a hundred miles 一百哩外........
    A hundred miles, a hundred miles 一百哩外........
    You can hear the whistle blow a hundred miles 可以聽見火車在一百哩外的汽笛聲
    Lord , I'm one. Lord , I'm two 上帝,我已離家一百哩,二百哩
    Lord , I'm three. Lord , I'm four 上帝,我已離家三百哩,四百哩
    Lord , I'm five hundred miles away from home 我已經離家五百哩
    Away from home, away from home 離家園........
    Away from home, away from home 遠離家園........
    Lord , I'm five hundred miles away from home 上帝,我已經離家五百哩
    Not a shirt on my back 如今我衣衫襤褸
    Not a penny to my name 一文不名
    Lord, I can't go back home this way 上帝,我不能這個樣子回到家鄉
    This way, this way 個樣子........
    This way, this way 個樣子........
    Lord, I can't go back home this way 上帝,我不能這個樣子回到家鄉







    圖檔:─she