愛上被你愛的感覺



分類:音樂饗宴

2011/01/10 15:07



 































來自德國男歌手marc terenzi的深情演唱


這首歌曲是terenzi在婚禮上給他妻子sarah conner的歌


在西班牙的海邊,浪漫的場景 浪漫的婚禮,還有浪漫的新郎新娘

 

terenzi在海邊大石上彈著鋼琴


深情的唱著love to be loved by you

 

 

 

歌名:Love To Be Loved By You


歌手:Marc Terenzi

 

 


I can't believe I'm standing here
Been waiting for so many years and
Today I found the queen to reign my heart.
You changed my life so patiently
And turned it into something good and real
I feel just like I felt in all my dreams.
There are questions hard to answer, can't you see...

不敢置信我竟然站在這裡
等待了多少年
我終於找到我心中的那個皇后
你用不放棄讓我的生命
充滿了美好
現在我感覺像在作夢一般
只是有一些問題很難解釋 你懂嗎..


Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life?
Show me how can I show you
That I'm blinded by your light.
When you touch me, I can touch you
To find out the dream is true.
I love to be loved by you.

寶貝 我要怎麼跟你說
我愛你比愛生命還要多太多了
跟我說要怎麼讓你知道
妳真的照亮了我的生命
當你摸我的時候 我也能摸到你
這時候我才了解
我不是在作夢
我真的好喜歡被你愛著的感覺

You're looking kinda scared right now,
You're waiting for the wedding vows.
But I don't know if my tongue's able to talk
Your beauty is just blinding me,
Like sunbeams on a summer stream
And I gotta close my eyes to protect me.
Can you take my hand and lead me from here please?

你現在看起來有一點點害怕
我知道你現在在等我的結婚誓言
只是我不知道我現在能不能好好的說話
因為你的美讓我無法直視
就像小溪上反射的夏日
現在我希望閉上眼睛 好好的保護你
請問你可以牽著我的手,帶領我繼續往生命的後半段去嗎?

Yeah,yeah

Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life?
Show me how can I show you
That I'm blinded by your light.
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true.
I love to be loved-
I need to be loved -
I love to be loved by you.

寶貝 我要怎麼跟你說
我愛你比愛生命還要多太多了
跟我說要怎麼讓你知道
妳真的照亮了我的生命
當你摸我的時候 我也能摸到你
這時候我才了解
我不是在作夢
我真的好喜歡被你愛著的感覺

我真的好喜歡被愛
真的好需要被愛
真的好喜歡被你愛著的感覺

I know they're gonna say
Our love's not strong enough to last forever.
And I know they're gonna say that we'll give up
Because of heavy weather.
But how can they understand
That our love is just heaven-sent,
We keep on going on and on
Cause this is where we both belong.

我知道他們要說什麼
我們的愛還不夠撐到永遠
我也知道他們說我們有一天會放棄彼此
也許只是因為壞天氣
只是他們怎麼會懂呢?
我們的愛是從天主給的!
我們會一直一直的走下去!
因為彼此身邊才是屬於我們的庇護


Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life?
Show me how can I show you
That I'm blinded by your light.
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved -
I need, yes I need to be loved -
I love to be loved by you.
Yes, I love to be loved by you.

寶貝 我要怎麼跟你說
我愛你比愛生命還要多太多了
跟我說要怎麼讓你知道
妳真的照亮了我的生命
當你摸我的時候 我也能摸到你
這時候我才了解
我不是在作夢
我真的好喜歡被你愛著的感覺

我真的需要 真的真的好需要被愛
我喜歡被你愛著的感覺
真的!我好愛這種被你愛著的感覺!



                          j&v.vivian



 

 

 
小樺部落

arrow
arrow
    全站熱搜

    suen7969 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()